.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران به مناسبت “روز ارتباطات و روابط عمومی”
27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است تا این روز را به خانواده فرهیخته و سختکوش ارتباطات، روابط عمومی و رسانه، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون شان را ایزد متعال آرزومندم.

پیام رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران به مناسبت

 

شمال نیوز:رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت"روز ملی روابط عمومی و ارتباطات" را تبریک گفت.

به گزارش شمال نیوز، به شرح ذیل است:

توسعه و گسترش ارتباطات اجتماعی، عامل اساسی در پیشرفت کشورها بوده و “روابط عمومی ها” مهم ترین بخش در فرایند نظام ارتباطات جهت پیوند میان مردم و نهادها هستند.

امروزه دیگر نمی توان روابط عمومی را تنها به عنوان چشم، گوش و زبان یک مجموعه دانست بلکه به عنوان مغز متفکر سازمان ،نقش بی بدیلی در پیشبرد اهداف و برنامه ها دارد.

در عصر کنونی به واسطه فراگیر شدن اینترنت و ابزارها و تکنولوژی های دیجیتال، رسانه های نوین جایگاه ویژه ای در میان مخاطبان دارند و از این روی اطلاع رسانی مطلوب، اخلاق مدارانه و فارغ از منفعت طلبی شخصی از مهم ترین مولفه های رسانه های مردم محور و مخاطب مدار است.

لذا برقراری ارتباط دوسویه و تعامل سازنده میان روابط عمومی و رسانه در اطلاع رسانی دقیق و کارشناسانه به منظور حفظ منافع عمومی ،مصالح مردم و هدایت افکار جامعه و در نتیجه دستیابی به امید و نشاط و تفاهم اجتماعی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان بزرگترین سازمان مردم نهاد در کشور شناخته می شود و بی تردید پیشبرد اهداف عالیه این سازمان منوط به موفقیت در اجرای برنامه‌های آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی است که منتج به تنویر افكار عمومی و جلب اعتماد مردمي خواهد شد.

روابط عمومی به عنوان حلقه ارتباطی سازمان با مردم نقش مهمی در انعكاس فعاليتهای سازمان و همراه ساختن و جلب اعتماد و مشاركت عمومی افراد دراهداف و برنامه های درون سازمانی و برون سازمانی دارد که خوشبختانه ما شاهد تعامل خوب سازمان و ذی نفعان و همچنین بین سازمان و سایر دستگاه های اجرایی استان و کشور در راستای تحقق حقوق شهروندی و پاسخ به مطالبات عمومی هستیم.

27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است تا این روز را به خانواده فرهیخته و سختکوش ارتباطات، روابط عمومی و رسانه، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون شان را ایزد متعال آرزومندم.

سیف اله علی نیا

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.